Kinderen Kerst Familie Kerstvakantie

Schaatsen bij Winterzzz

Bij Winterzzz vind je vanaf 24 november overdadig fonkelende kerstlichtjes, gezellige vuurtjes en waar je ook kijkt wintersport accessoires (more is more!). Winter was nog nooit zo leuk! Binnen haal je hartverwarmend eten en drinken. Samen met vrienden, de buren, je cluppie of collega’s geniet je van hapjes en drankjes terwijl de kinderen met rode wangen schaatsen op het schaatsbaantje. Het schaatsbaantje wordt georganiseerd door Stichting Bzzzonder Talent met hulp van sponsoren.

Eten en drinken doe je uit het vuistje en haal je bij de Winterzzz crew in Theater De Kamers. Denk aan warme chocolademelk, een gluhweintje, snert, bratwurst oder flammkuchen. Ganz Gut!

Decor voor Winterzzz is Theater De Kamers. Hier is altijd iets te doen! De kinderen kunnen schaatsen op het schaatsbaantje van Stichting Bzzzonder Talent. Het horecateam van Theater de Kamers organiseert een pubquiz, live muziek en bijvoorbeeld een winter-bbq. Check de agenda op de websit van Theater de Kamers.

Winterzzz is elke zaterdag en zondag tussen 10.00 en 18.00 uur geopend.
In de kerstvakantie is Winterzzz extra geopend op 27 en 28 december en 3 en 4 januari van 12.00 tot 17.00 uur.

Wanneer

Datum: vrijdag 29 maart 2024