Muziek Gratis activiteit Meivakantie

De helende kracht van muziek

In het kader van de tentoonstellingen Maria in mij in de Xaveriuskerk in Amersfoort wordt elke eerste zondag van de maand een bijzonder programma gepresenteerd. Op zondag 5 mei verzorgt Michiel Buursen een bewustzijnsconcert met piano en klankschalen - een waar helend klankbad. Voorafgaand aan het concert gaat Krijnie Beyen in gesprek met Margriet Eyken, Ina Vader en Ellen Faber - de exposanten van de maand mei - over thema’s die hen raken en voortkomend uit het werk dat zij geïnspireerd door hun innerlijke ontdekkingstocht naar de kwaliteiten van Maria en Maria Magdalena in henzelf. Sarah Sounds maakt muziek bij het werk van Ellen Faber. Deze muziek zal samen met gedichten van Ger Bos en David Verwer in hen eerste weekend van oktober uitgevoerd worden.

Datum: zondag 5 mei 2024

Vrije gift