Rondleiding Familie Cultuur Groepsactiviteiten Kinderen Krommestraat Wateractiviteiten Op het water Rondleiding Bezienswaardigheden / Attracties

Waterlijn Rondvaarten

Al meer dan 25 jaar rondvaarten in Amersfoort!

Ook altijd al een keer Amersfoort vanaf het water willen bekijken?

Stichting Waterlijn is een organisatie, helemaal gerund door vrijwilligers. De stichting is in 1996 opgericht, en bestaat dus al meer dan 25 jaar.

We beschikken over 7 boten, in grootte variërend van 12 tot 44 passagiers. Drie van deze boten varen elektrisch, de andere zullen de komende tijd volgen.

Wij varen 4 standaard routes door de historische binnenstad, waaronder de West en Oostroute maar ook één naar kinderboerderij de Vosheuvel, door de schitterende natuur van park Randenbroek.

Verder hebben wij themavaarten, die zich richten op de thema’s Kinderen, Natuur en Cultuur. En we hebben speciale vaarten, die bedoeld zijn voor mensen in een achterstand situatie.

Praktische informatie

Naast de standaard routes zijn er ook Themavaarten. Meer informatie hierover vind je hier.

Tickets kunnen zowel online, bij de VVV als in in de Waterlijn winkel gekocht worden. In de Waterlijn winkel kan alleen met pin betaald worden.

De boten varen van 1 april t/m 31 oktober.

Kosten verschillen per soort vaart