Rondleiding Familie Kinderen Cultuur Groepsactiviteiten Outdoor Rondleiding

Keijlijn toeristentrein Amersfoort

Al 10 jaar rondritten in Amersfoort!

Heerlijk overdekt rondgereden worden langs de mooiste plekjes van het historische centrum? Rijdt dan mee met de toeristentrein. Keijlijn verzorgt een toeristische rondrit door de historische binnenstad van Amersfoort.

Een gehele ronde duurt ca. 1 uur. Stapt u liever tussentijds uit? Ook dat is mogelijk, u kunt met hetzelfde kaartje de hele dag gebruik maken van onze Hop on – Hop off service en overal langs de route op en af stappen. Tijdens de rit vertelt de conducteur over het verleden en heden van de stad.

De Keijlijn is een vrijwilligers organisatie en wordt gerund door ca. 25 vrouwen en mannen (55+). De Keijlijn bestaat dit jaar 10 jaar!

Dagkaart € 7,50
Kinder 5 t/m 8 jaar €4,50
Kinderen t/m 4 jaar gratis

De trein kan het gehele jaar worden afgehuurd.
De kosten hiervoor bedragen € 180,- per uur.

Ook kunt u de trein binnen de aangegeven rijtijden reserveren tegen het geldende tarief.