Nationaal Militair Museum

Ontdek de wereld van de krijgsmacht.

Op de plek waar ruim 100 jaar geleden de luchtmacht werd opgericht staat het Nationaal Militair Museum: een modern en imposant museum even uitgestrekt als het landschap eromheen. En dan ben je nog niet eens binnen! Het NMM belicht de betekenis van de Nederlandse krijgsmacht in verleden, heden en toekomst met extra aandacht voor de collecties van landmacht en luchtmacht.

Niet alleen het museum zelf is een bezoek waard, ook de omgeving heeft genoeg te bieden. Genieten van de bijzondere natuur van Park Vliegbasis Soesterberg, fietsen langs militair erfgoed of de kunstwerken op het terrein en in de shelters ontdekken.

Kinderen 0 t/m 3 jaar Gratis
Kinderen 4 t/m 12 jaar  €8,50 p.p.
CJP-/collegekaarthouder €13,00 p.p.
Volwassenen €16,50 p.p.

Groepen vanaf 10 personen krijgen korting op de entreeprijs:

Groep kinderen 4 t/m 12 jaar €7,00 p.p.
Groep volwassenen €13,00 p.p.