Vintage

Kringloopcentrum Amersfoort

Het Kringloopcentrum in Amersfoort heeft een uitgebreid assortiment van kleding, boeken, huisraad, meubilair, kinderspeelgoed en noem maar op. Dat maakt het zeer de moeite waard om langs te komen. Daarnaast kunt u genieten van een heerlijk kopje koffie.

Stichting Kringloopcentrum Amersfoort-Leusden is een professioneel kringloopbedrijf voor tweedehands goederen. Iedereen kan spullen naar de Kringloop brengen. En iedereen kan er tegen vriendelijke prijzen allerlei spullen kopen. Kringloopcentrum Amersfoort- Leusden is lid van de BKN (Branchevereniging Kringloopbedrijven Nederland) en heeft een keurmerk. Met dit keurmerk laat het kringloopbedrijf zien dat zij op een professionele, veilige, verantwoorde en verantwoordelijke manier met mensen en materialen om gaat. Hierbij zijn het bevorderen van duurzaamheid en het creëren van werkplekken voor mensen met een kwetsbare arbeidspositie de belangrijkste speerpunten.

Het Kringloopcentrum herbergt ook KLUS de bouwkringloop en Ekster-Tas het textielatelier. Neem ook eens een kijkje bij onze pop up store Oud Nieuws.