Kinderfeestje

Kinderfeestje Verkeerstuin

Kom jij jouw kinderfeestje vieren in de Verkeerstuin? Op een unieke & stoere locatie in Amersfoort: de Wagenwerkplaats.

Kinder- of familiefeest!
Een kinder- of familiefeest begint in de Verkeerstuin! De Verkeerstuin is bij uitstek geschikt voor feestjes met volwassenen en kinderen. Terwijl de kids zich prima vermaken hebben volwassenen de tijd om bij te praten.

• De minimale tijdsduur van kinder-en familiefeesten bedraagt 2 uur.
  • Voor kinder- en familiefeesten stellen wij de gehele Verkeerstuin beschikbaar. De Verkeerstuin bestaat uit een beneden en bovenverdieping. De bovenverdieping is ingericht met zitjes, tafels en een bar/keuken. Vanaf de bovenverdieping kan je je kinderen goed in de gaten houden. Op de begane grond bevinden zich de skelters en diverse speelmogelijkheden, waaronder een tafeltennis en voetbaltafel. Op de bovenverdieing kunnen de kinderen lezen en tekenen.
  • Feesten in de Verkeerstuin worden geheel door u zelf verzorgd inclusief eten en drinken. Het is dus mogelijk om zelf etenswaren mee te nemen. Op de dag zelf wordt u opgewacht door een vrijwilliger van de Verkeerstuin. De vrijwilliger begeleidt u door de Verkeerstuin, beantwoord al uw vragen en ondertekent met u de gebruiksovereenkomst. Er wordt verwacht dat je zelf schoonmaakt na afloop van het feest, tenzij je de eindschoonmaak heeft afgekocht. Hierdoor kan de volgende groep ook weer genieten van een opgeruimde Verkeerstuin!
  • BSO's zijn eveneens, met uitzondering van woensdag en zondagmiddag, van harte welkom in de Verkeerstuin! Vanuit veiligheidsredenen vragen wij om één volwassene begeleider per zes leerlingen van de BSO.
  • Ook scholen zijn, met uitzondering van de woensdag- en zondagmiddag, van harte welkom om bijvoorbeeld bij de opening van het nieuwe schoolseizoen een kennismakingsfeestje voor ouders en kinderen te organiseren! Van de ouders en leraren verwachten wij dat we één aanspreekpunt hebben.

Meer informatie is te vinden op de website.

Meer informatie over de prijzen kun je terugvinden op de website van de Verkeerstuin Amersfoort.