Overig Actief

Golfclub Hoogland-Amersfoort

Beleef een unieke dag op onze golfbaan!

Golfclub Hoogland Amersfoort beschikt over een 9 holes baan, die in het mooie Hooglandse landschap ligt. Er staan mooie oude bomen en de Malewetering loopt door de baan heen. De baan is uitdagend voor spelers met een lage en met een hoge handicap. Strategisch geplaatste waterpartijen maken course management noodzakelijk.

Naast de mooie 9 holes baan zijn er ook outdoor oefenfaciliteiten. Een deels overdekte driving range met 18 plaatsen, practicegreen, chippingarea en de oefenbunker maken het geheel compleet. Zo kun je je handicap verlagen door te oefenen op de punten waar je moeite mee hebt.

Weer of geen weer, je kunt bij ons altijd golfen in het overdekte professionele trainingscenter. "Voor ieder wat wils”; dat is de indoor zes holes mini golfbaan van Golfclub Hoogland Amersfoort. Voor beginner, recreant, competitie speler en de gevorderde golfer.

Ook voor een sportieve invulling van een evenement kun je bij ons terecht. In het clubhuis en op het terras bent u van harte welkom voor een vers kopje koffie, een prima lunch, een culinaire diner of een drankje na afloop van uw golfronde.

Graag tot ziens op onze golfbaan en alvast veel speelplezier gewenst!