Festival Zomervakantie Evenement Muziek

Amersfoort World Jazz Festival 2023

Amersfoort World Jazz Festival presenteert de 44e editie.

Amersfoort World Jazz Festival vindt dit jaar plaats van 15 t/m 20 augustus. Het festival biedt een avontuurlijk programma van meer dan 100 concerten op de binnen- en buitenpodia in de historische binnenstad. De grote publiekstrekkers spelen van 11 tot en met 14 augustus op het Lieve Vrouwekerkhof, dat met stoeltjes wordt omgetoverd tot een sfeervol openluchttheater.

Actuele informatie is te vinden op www.amersfoortjazz.nl

Het Amersfoort World Jazz Festival, dit jaar van 15 tot en met 20 augustus, wil voor iedereen toegankelijk zijn. In samenwerking met HandicapNL zet de organisatie extra stappen naar een toegankelijk, inclusief festival.

Datum: zaterdag 19 augustus 2023

Dit jaar zijn er tijdens het Amersfoort World Jazz Festival betaalde concerten en gratis concerten. De prijzen van de tickets liggen tussen €2,50 tot €15,-. Kaarten voor het festival bestel je online vanaf juni via deze website. Mocht je nog vragen hebben kun je een bericht sturen naar tickets@amersfoortjazz.nl

Nieuwsbrieflezers hebben de mogelijkheid om eerder kaarten te kopen.

Ook voor de komende editie zijn er weer Extra Care tickets beschikbaar.