Muziek Herfstvakantie

Zingt u/jij tijdelijk mee?

Houdt u/jij van zingen en heeft u/jij het ook zo gemist? Dan wordt u/jou nu de gelegenheid geboden om tijdelijk mee te zingen met Cantate Deo.

Op D.V. zaterdag 11 december 2021 geeft Cantate Deo een Kerstconcert o.l.v. Peter Eilander in de Sint-Joriskerk in Amersfoort. Aan dit concert werken mee: Judith Sportel (sopraan), Jaap Eilander (vleugel), Arjan en Edith Post (trompet) en Johan van der Graaf (orgel). Dit concert zal ook in het teken staan van het afscheid van Peter Eilander. Peter Eilander was meer dan 40 jaar dirigent van Cantate Deo!

Cantate Deo repeteert op donderdagavond in De Lichtkring, Laan naar Emiclaer 1 in Amersfoort. Het project loopt van 2 september tot en met 11 december 2021. Inloop voor dit project is mogelijk tot en met 30 september 2021. De kosten voor deelname aan dit project bedragen € 50.

Alles zal D.V. plaatsvinden onder voorbehoud van de mogelijkheden binnen de corona-maatregelen. Wijzigingen in verband hiermee zullen o.a. worden gecommuniceerd via onze website: www.cantatedeo.nl.

Bent u/jij geïnteresseerd?
Voor meer informatie kunt u/jij contact opnemen met Henny Teeuwissen, telefoonnummer: 06-30142438 of zie onze website: www.cantatedeo.nl. Aanmelden kan via ledenzorg@cantatedeo.nl of via telefoonnummer: 06-30142438.

Datum: donderdag 11 november 2021

€ 50,00 voor drie maanden